test

The Hub

Where we talk about ideas, events, cases & more
27 April 2016

Persbericht – The House of Marketing kroont Isabeau Sas tot dé Marketing Genius 2016!

Diegem, 26 april 2016 - The House of Marketing, het toonaangevende marketingconsultancybedrijf in België, ging ook dit jaar weer op zoek naar dé Marketing Genius onder de young marketing professionals. Tijdens het finale event in het Felix Pakhuis op 26 april klonk het bedrijf, samen met alle geniuses en de partners, op de winnaar van deze vijfde editie: Isabeau Sas. Onder begeleiding van The House of Marketing zal dit jong marketingtalent haar winnende visie uit de doeken doen tijdens het Vlerick Marketing Colloquim op 12 mei.

  • De Marketing Genius 2016 is Isabeau Sas
  • Zij zal op 12 mei schitteren op het podium van het Vlerick Marketing Colloquium


IsabeauSas_-_WInner2.jpg

 

The House of Marketing startte opnieuw haar zoektocht naar enthousiast marketingtalent in België. Zo organiseerde het consultancybedrijf voor de vijfde keer de Marketing Genius, een intensieve wedstrijd voor young professionals tot 35 jaar met minstens een eerste werkervaring die hun creatieve mening naar voren durven brengen om de prestigieuze titel te behalen. Het concept is als volgt: Partners stelden de young professionals op de proef met een concrete marketinguitdaging. Hierop dienden de deelnemers, op hun beurt, hun opiniestuk in. Het management en enkele Senior Consultants van The House of Marketing selecteerden vervolgens de zes beste kandidaten die hun opiniestuk kwamen presenteren in het Felix Pakhuis op 26 april. Daar verkoos een professionele jury de winnaar die niet alleen de prestigieuze titel Marketing Genius 2016 ontving, maar ook een prijzenpakket ter waarde van €6000.

 

Marketing Genius 2016 Isabeau Sas koos ervoor om een antwoord te bieden op de uitdaging van Alken Maes:

 

De opdracht: Laat Maes pils groeien in store door een innovatief en dynamisch digitaal mediaplan. Haar geniale oplossing lag in een aangepaste campagne voor de 2 doelgroepen: de consument (gen Z) en de shopper (de moeders van deze generatie). Zo kwam ze op de proppen met een Pinter campagne, maar ook met een Maten, Mama’s, Maes campagne. De ‘Pour it Forward’ challenge op social media daagt moeders uit om de friste pint te tappen.

 

Maar het avontuur is nog niet afgelopen voor de Marketing Genius. Onder de professionele begeleiding van The House of Marketing wordt de Marketing Genius 2016 nu klaargestoomd om op 12 mei haar opiniestuk te presenteren tijdens het 28ste Vlerick Marketing Colloquium, dit jaar gewijd aan Infinity Marketing. De winnaar krijgt naast inhoudelijke begeleiding, ook een cursus in presentatietechnieken en persoonlijke impact.

 

Alle info rond de wedstrijd is beschikbaar op www.marketinggenius.be

 

Met dit initiatief identificeert en ondersteunt The House of Marketing het marketingtalent in België en geeft ze een concrete invulling aan haar missie om jonge marketeers te inspireren om het beste uit zichzelf te halen.

 

Over The House of Marketing

Al jaren doen bedrijven beroep op The House of Marketing voor strategische marketingconsultancy en marketingimplementatie. The House of Marketing heeft een dynamisch team van gepassioneerde marketeers dat het voortouw neemt op het gebied van marketing dankzij de jarenlange ervaring in gerenommeerde bedrijven en de voortdurend innoverende aanpak. Het ervaren team helpt klanten de transitie te maken naar een future proof klantenervaring, gedreven door marketing automation. The House of Marketing engageert zich om de marketingimpact van haar klanten te verhogen om winstgevende en duurzame groei te bereiken. 

 

The House of Marketing maakt deel uit van de Quanteus Group. www.quanteusgroup.com

 

Meer informatie? Contacteer:

Céline Timmerman
Project lead Marketing Genius
E-mail: celine.timmerman@thom.eu
Tel: +32 472 64 96 91
www.marketinggenius.be

GettyImages-85184293_full-558069-edited.jpg