test

16 February 2016

Persbericht - De zoektocht naar de Marketing Genius is gestart

The House of Marketing, het toonaangevende marketingconsultancybedrijf in België, inspireert en ontwikkelt ook dit jaar weer jong marketingtalent. The House of Marketing organiseert voor de vijfde keer de zoektocht naar dé Marketing Genius onder young marketing professionals.

• De zoektocht naar de Marketing Genius 2016 is gestart
  • The House of Marketing ondersteunt en inspireert jong marketing talent

The House of Marketing start opnieuw haar zoektocht naar enthousiast marketingtalent in België. Zo organiseert het consultancybedrijf voor de vijfde keer de Marketing Genius, een intensieve wedstrijd voor young professionals tot 35 jaar met minstens een eerste werkervaring die hun creatieve mening naar voren durven brengen om de titel Marketing Genius 2016 te behalen. In een eerste ronde worden de deelnemers gevraagd een opiniestuk rond een concreet marketingtopic te formuleren. Dit kan tot en met 3 april 2016. Op basis hiervan worden de zes beste kandidaten gevraagd in een tweede ronde hun opiniestuk voor een professionele jury te presenteren eind april 2016. Ten slotte selecteert de jury een winnaar die niet alleen de prestigieuze titel Marketing Genius 2016 ontvangt maar ook talrijke mooie prijzen wint. Daarenboven wordt hij of zij onder de professionele begeleiding van The House of Marketing klaargestoomd om het opiniestuk te presenteren op het 28ste Vlerick Marketing Colloquium, dit jaar gewijd aan Infinity Marketing en de eeuwige online consument.

Alle info rond de wedstrijd is beschikbaar op www.marketinggenius.be. Inschrijven voor de eerste ronde kan tot en met 3 april 2016.

Met dit initiatief identificeert en ondersteunt The House of Marketing het marketingtalent in België en geeft ze een concrete invulling aan haar missie om jonge marketeers te inspireren om het beste uit zichzelf te halen.

Al jaren doen bedrijven beroep op The House of Marketing voor strategische marketingconsultancy en marketingimplementatie. The House of Marketing heeft een dynamisch team van gepassioneerde marketeers dat het voortouw neemt op het gebied van marketing dankzij de jarenlange ervaring in gerenommeerde bedrijven en de voortdurend innoverende aanpak. Het ervaren team helpt klanten de transitie te maken naar een future proof klantenervaring, gedreven door marketing automation. The House of Marketing engageert zich om de marketingimpact van haar klanten te verhogen om winstgevende en duurzame groei te bereiken.

The House of Marketing maakt deel uit van de Quanteus Group. www.quanteusgroup.com

Meer informatie: Marketing Genius: www.marketinggenius.be(inschrijven t.e.m. 3 april 2016)

Contact: Céline Timmerman
Project lead Marketing Genius